2 de jan. de 2012

HAPPY NEW YEAR!!

Happy 2012! Hope you all had a great time this season celebrations! Me myself enjoyed good companies (my adorable and happy husband´s family) and delicious  dishes.... But also danced a lot! And the best of last night was pass into 2012 with my love and my little boy...I don´t have an outift pic because we wore like the 80´s... and I confess that I didn´t like a thing about those years when we talk about style, so I improvised at the last minute...

Well, we always hope that he New Year bring us more  happiness and luckiness and stuff, but we must not forget that WE are the ones who can make our lives better...It depends 99% on us! So let´s get started!



Feliz 2012! Espero que tenham tido ótimas festas! Eu aproveitei muito, com boas companhias (com a família animada e legal do meu marido) e pratos deliciosos...Mas também dancei muito!  E o melhor da noite foi passar a 2012 com meu filhote ...Não tenho uma foto do meu look, porque fomos fantasiados dos anos 80 e confesso que não gosto nem um pouco do estilo dessa época e improvisei na última hora...

Bem, sempre desejamos que o Ano Novo nos traga mais felicidade e sorte e coisas assim, mas temos que lembrar que NÓS somos os responsáveis por fazer nossa vida melhor.. Depende 99% de nós! Então, mãos a obra!




Nenhum comentário:

Postar um comentário